یجاد طرز فکر کارآفرینانه و آموزش مهارتهای کارآفرینی در سنین پایین به کودکان باعث ایجاد مهارت پیداکردن راه حلهای منحصر بفرد،ایجاددرآمد بیشتر ،استفاده از فرصت ها،اعتماد بنفس،ریسک پذیری و... برای کودکان میشود که منجر به پیدایش رهبران و گردانندگان در آینده میشود. در ادامه راهکارهایی برای کارآفرینی در آینده کودکان امروز را شرح میدهم.

 

ایجاد استقلال و اعتماد بنفس

ایجاد استقلال و اعتماد بنفس

با ایجاداستقلال و اعتماد بنفس ،مسیر برای رسیدن به موفقیت کودک هموار میشود.تا جایی که امکان دارد اجازه دهید کودک با سلیقه خود ، تزئین اتاقش راانجام دهد و شما فقط راهنما باشید.موقع درخواست پول از شما برای خرید وسایل موردنیازش از کودک بخواهید به راههای بدست آوردن پول خرید وسیله مورد علاقه اش فکر کند ،با اینکار قدرت تفکر خلاقانه کودک بالا میرود.

شادی بخشیدن به زندگی کودکان

شادی بخشیدن به زندگی کودکان

ایجاد زندگی شاد و لذت بخش کردن فعالیتهای کودکان قدرت تخیل و ایده پردازی را بالا میبرد .بازیهای مشارکتی،بازیهای کسب و کار ،بازیهایی که به نوعی قدرت خلاقیت کودکان را بالا میبرد، پاداش و تنبیه و کارهایی از این قبیل باعث شادی بخشیدن به زندگی کودکان میشود.در این راه میتوانید از خلاقیت خود نیز استفاده کنید و کارهایی که باعث حس شادی در زندگی کودک میشود را بکار ببندید.یکی دیگر از کارهای شادی آفرین برای کودک،هنر کمک کردن به دیگران است.

 

ارتباط موثر

ارتباط موثر

ارتباط موثر تمام روابط را بهبود میبخشد .اکثر کودکان امروز جهت برقراری ارتباط چهره به چهره و تلفنی بدلیل محدودیت ارتباطات و نداشتن مهارتهای لازم دچار وحشت هستند.این درحالی است که برای داشتن کسب و کار موفق نیازمند به ارتباط و برقراری آن با مردم هستیم .برای برقراری ارتباط میبایست از کارهای کوچک بصورت مداوم استفاده کنیم :

مدرسه